Zapomnij o drogim pozycjonowanie: 10 powodów, dla których nie trzeba go mieć

Niedrogie pozycjonowanie - naturalny środek by Twoja strona internetowa urosłaa nad konkurencję

Podczas gdy Globalna sieć wchodził pod strzechy pozycjonowanie nie było wówczas aż tak fundamentalne. Jeśli byliśmy zainteresowani jakimś zagadnieniem to musieliśmy wiedzieć adres danej strony bądź korzystaliśmy z katalogów
webowych które zbierały witryny www do odpowiednych działów. Wraz z progresem światowej sieci coraz wyższą famę uzyskiwały wyszukiwarki internetowe dzięki którym mieliśmy możliwość wyszukać interesujące nas treści. W chwili obecnej najbardziej popualrną spośród nich jest bez wątpienia Bing jednakże egzystują również jego inne opcje np. Bing lub Yahoo. Aczkolwiek pewnie żadna osoba nie posiada wątpliwości iż to produkt firmy z siedzibą w Mountain View jest hegemonem na tym polu. Możemy się na to obrażać ale to jak i również tak nie odmieni istniejącego stanu rzeczy. Twierdzi się nawet, iż jeśli jakiegoś elementu nie ma w Bing to nie istnieje i jest to po części prawda. Mamy możliwość się zżynać na taki stan sprawy ale nie posiadamy jednak nawet narzędzi żeby to przebudować. Postać rzeczy wymaga wyłącznie naszej akceptacji. Krocząc dalej tym tropem trzeba wspomnąć jak wielkie znaczenie mają wyszukiwania Google przy teraźniejszym marketingu tzw. e -commerce i istota pozycjonowania. W przeszłości wystarczyła zwykła witryna żeby zaistnieć w sieci internetowej. http://wittmoser85.jigsy.com/entries/general/Pozycjonowanie-witryny-internetowej-2 W dniu dzisiejszym jest to podstawa bez której mnóstwo biznesów nie zaakceptować ma szans na utrzymanie się na rynku. Użytkownik poszszukający odpowiedniego artykułu czy też usługi szuka najczęściej po necie, zastanawia się i później dokonuje decyzji o zakupie. Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo to bez 2 zdań masz obowiązek zainwestować po pozycjonowanie.

W tym miejscu trzeba osobiście oznajmić parę słów na temat pozycjonowaniu.
Generalnie powinno się powiedzieć, że jest to seria różnorodnych prac które mogą mieć na celu wstawienie polskiej witryny www na jak najwyższej lokalizacji w efektach wyszukań Google. Analizy statystyczne wyraziście demonstrują, że liczy się tu praktycznie tylko i wyłącznie pierwsza strona z wynikami. Jeśli nasza strona odnajdzie się na drugorzędnych to nie zaakceptować mamy większych szans na zaistnienie w sieci a tym samym świadomości potencjalnych klientów. Jeżeli jednak już odnajdziesz się na pierwszej stronie (a w zasadzie Twoja strona www) to najbardziej liczną kilkalność mają strony znajdujące się w czołówce wyszukań. Około od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście tychże witryn które zostały opłacona i jako reklamy w każdej sytuacji są na czele).

Pozycjonowanie składa się przede każdemu z prac o charakterze SEO. Rozumiemy w tym miejscu w pierwszej kolejności takie rzeczy jak porządnie dobrane frazy pod pozycjonowanie (słowa za pośrednictwem które przypuszczalny Internauta będzie wyszukiwał i do nas trafi). Np. jeśli wiedziemy warsztat fotograficzny to dawny by to tego typu słowa jak: foto, fotografie, zdjęcia, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, tanie foto tanie zdjęcia i tym podobne. Dodatkowo trzeba nadmienić na temat umiejscowieniu naszego punkciku tj. określenie miasta bądź okolicy w którym mieści się się nasz punkt, w jakimś przypadku fraza przybrała aby postać np. foto warszawa. Z pewnością punktów zajmujących się zdjęciami jest pełno a co za tym idzie tego rodzaju fraza jest w dużej mierze konkurencyjna co powoduje że nasze działania muszą zostać jeszcze wzmocnione za pośrednictwem szereg innych czynności. O ile dopiero budujemy naszą stronę to zwróćmy uwagę które to słowa umieszczamy na polskiej stronie. Robot googla to znaczy program przeszukujący odmęty necie jest tak skonstruowany, że widzi jedynie tekst w postaci danego kodu np. html. W związku z tym na polskiej witrynie winny się znaleźć takie słowa jak wspomniane już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest aby były one umieszczone w każdej sytuacji na początku akapitów tzw. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. i w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Prócz tego ważne jest linkowanie wewnętrzne czyli np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy dotrzeć na treści o podobnej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony natomiast tym samym szybciej pozostanie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w rezultatach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie artysta grafik, obrazków i zdjęć które to umieszczamy na naszej stronie. Od razu to sama kategoria pliku np. grafiki potrafią mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Oprócz tego zdjęcia umożliwiają dodawanie znaczników „alt” czyli charakterystyk do fotografii i w tym miejscu również możemy umieścić wyrażenia kluczowe na jakich szczególnie nam zależy. Nie możemy bez wątpienia przesadzić z ich ilością ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą odmianę pozycjonowania. Przy okazji wskazane jest dodać o takiej sprawy jak wielkość umieszczanych artysta grafik. Kompresja bardzo często jest tutaj wskazana. Pomimo faktu, że szybkość przesyłania danych zwiększa się to jednak duże grafiki wyświetlają się więcej skutkiem tego wpływają na odbiór strony przez Internautę. Witryna www która wczytuje się można jest rzadziej odwiedzana za pośrednictwem użytkowników a jeśli w tej chwili na nią wkraczają to zirytowani długością ładowania błyskawicznie z niej uciekają. Ów aspekt w podobny sposób wpływa na pozycjonowanie. Nie możemy o tym zapominać. Dodatkowo wskazane jest zadbać w tym rejonie o responsywność strony innymi słowy przystosowanie jej do różnych urządzeń na których stanie się wyświetlana np. komputer windowsie, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całe szczęście w tym momencie jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron internetowych www jak i również to bez znajomości systemu kodowania html. Responsywność stron wydaje się być w nich standardowym programem. W obliczu tego upraszcza to w sporej mierze pozycjonowanie.

Pozycjonowanie a content reklama

Jest to również wielce istotny czynnik jaki odziałuje na pozycję naszej strony w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za wsparciem zawartości naszej strony. W wyższym stopniu obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki wozów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji na temat naszej firmie i ofercie mogą być takie przedmioty jak np. „Jak wyselekcjonować najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na jakie możliwości zwracać uwagę” - z jednej stron jest to praktyczna wiedza, która jest pożyteczna dla naszego potencjalnego konsumenta albo „Kiedy należy zmienić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość pod postacią praktycznych porad a ponadto zwiększamy prawdopodobieństwo że wiadoma osoba to właśnie w danym zakładzie zdecyduje się w wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu pozostaje w zależności oczywiście od branży w jakiej działy. Wydawać by się mogło, że nie wszędzie można go zastosować. Aczkolwiek specjaliści z branży pokazują że można to sprawić wszędzie nawet jeśli oferujemy np. muszle klozetowe. Całość zależy od działu kreatywnego. W tym miejscu mamy możliwość gładko przejść do kolejnego zagadnienia ściśle powiązanego wraz z wyżej opisanym zagadnieniem.

Social media i pozycjonowanie

Do niedawna pozycjonowanie a obecność po social mediach nie była aż tak ważnym. Na dzień dzisiejszy jest to nieodzowne. Takie platformy jak Facebook, Youtube, Instagram, Twitter jak i również jeszcze kilka mniej atrakcyjnych również mają spore znaczenie jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą one stanowić znakomity sposób na dotarcie do potencjalnego konsumenta i zbudowanie rozpoznawalności swej marki. Ważnym jest by treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda osoba zajmująca się zawodowo social mediami powie, że wydaje się być to klucz to odniesienia sukcesu.

Ponadto na pozycjonowanie wpływ mają takie działania jak spersonalizowana reklama bing adwords. Nie jest to niedrogie narzędzie ale wysoce sprawne na zdobycie klienta tuż przy założeniu, że jest używana w umiejętny sposób. Po jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię www i chcemy zwiększyć zbyt. Aby pozycjonowanie było sprawne musimy określić grupę docelową do której chcemy trafić i słowa kluczowe według wpisaniu których dana osoba będzie „bombardowana” reklamami spośród naszą księgarnią lub już konkretnym tytułem którego w danym czasie szuka. Bing wie o nas raz za razem więcej a w związku z tym promocja przez nich oferowana jest bardzo skuteczna i po wielu wypadkach intratna.

Pozycjonowanie i link bulding. Tworzenia sieci linków nie jesteśmy wstanie także w poniższym względzie przeoczyć. W prostych słowach chodzi o to, że stanowisko naszej strony i do niej „siła” zależy od ilości linków jakie do pani a prowadzą i jakości ludzi linków czyli pozycji stron na których się mieszczą się. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku owego artykułu. Tutaj jednak dopełniają inną funkcję niż miało to jeszcze miejsce jakiekolwiek parenaście lat wstecz.
Przy jakim sposób możemy zbudować pozycję naszej strony jak i również od czego zacząć jeżeli interesuje nas pozycjonowanie. Właściwym rozwiązaniem w tym zakresie jest skorzystanie z obsługi specjalistów, którzy pomogą naszej firmie zbudować pozycję naszej witryny. Warto w poniższym względzie zwracać uwagę na kilka ważnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie projekty już zostały przez tą kobietą zrealizowane, jakie efekty przynoszą ich działania (czy są natychmiastowe ale krótkotrwałe czy trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego zarobku żądają za swoje usługi i czy sami istnieją rozpoznawalni w internecie.